CUCI THE TELEMOVIE

Sis percaya kisah ni terjadi di setiap rumah.. lepas cuci ade g nak cuci.. lepas cuci ade g nak cuci.. kadang-kadang macam dah buka kedai dobi..

Rilek teman2 sekalian.. sis nak syorkan Shaklee Get Clean Fresh Laundry Concentrate.. memang boleh jatuh cintalah..

Wangi nya mesti uols admire.. wangiiii… sangat wangi dan segar..

13606831_190059328063952_5952351276850509486_n

Bila sidai indoor pun baju tak bau busuk.. mudah nak gosok baju.. kotoran mudah tanggal.. dan yang penting.. it is chemical freeeee…

Sebab tu lah sis percayakan SHAKLEE sebab ia mesra alam sekitar.

OK.. nantikan sharing sis lepas ni.. banyak yang sis nak share untuk kebaikan kita bersama..

Kepada mereka yang nak pesan atau nak follow sis.. boleh berbuat demikian di:

Azzyan Kay 0126526491 / 0112160 5598
FB: Azzyan Kay / Pengedar Shaklee Kota Kemuning / Cara Rawatan Kecantikan Alami

#shaklee #freshlaundry #getclean

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s